DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 13.08.2015 16:49:48 

Vše o Jawa 50 Pioneer

Technické Parametry

Technické parametry motorek Jawa


Technické parametry motorek Jawa 50:

Jawa 50/550

Motor:

2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem

vrtání x zdvih,obsah,výkon,kompresní poměr:

38x44mm  / 49,8 ccm  /  1,18 kW/5000 1/min  /  6,6:1

Převodové ústrojí :

třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, jednolamelová spojka v olejové lázni

Podvozek:

otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu

Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm

Zadní kolo - uloženo ve vlečené kyvné vidlici , odpružené jednou vinutou pružinou umístěnou pod sedlem ve středové rovině stroje bez tlumení, zdvih 50 mm

Rozměry a hmotnosti:

rozvor - 1165 mm

délka - 1770 mm

šířka - 600 mm

výška - 936 mm

světlá výška - 144 mm

pohotovostní hmotnost - 50 kg

užitečná hmotnost - 130 kg

Výkony:

max. rychlost - 45 km/h

max. stoupavost 32%

spotřeba paliva 2,0 l/100km

Rok výroby:

1954

Primární převod:

řetězem   9,5 x 5,8  ( 44článků)

Sekundární převod:

řetězem 12,7 x 5,2   ( 111+1článek)

Celkové převody: I.( sek.kolečko 13 zubů)

 

1.převod

1:30,22

2.převod

1:17,64

3.převod

1:7,74

Karburátor:

Jikov 2912 M

Rozměry pneumatik:přední,zadní

2,5 x 16 /  2,75 x 16

Rozměr ráfku:

1,5 A X 2

 

Jawa 50/555

 

Motor:

2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem

vrtání x zdvih,obsah,výkon,kompresní poměr:

38x44mm  / 49,8 ccm  /  1,18 kW/5000 1/min  /  6,6:1

Převodové ústrojí :

třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, jednolamelová spojka v olejové lázni

Podvozek:

otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu

Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm

Zadní kolo - uloženo ve vlečené kyvné vidlici , odpružené jednou vinutou pružinou umístěnou pod sedlem ve středové rovině stroje bez tlumení, zdvih 50 mm

Rozměry a hmotnosti:

rozvor - 1165 mm

délka - 1780 mm

šířka - 560 mm

výška - 935 mm

světlá výška - 132 mm

pohotovostní hmotnost - 58 kg

užitečná hmotnost - 130 kg 

Výkony:

max. rychlost - 60 km/h

max. stoupavost 30%

spotřeba paliva 1,9 l/100km

Rok výroby:

1958

Primární převod:

řetězem   9,5 x 5,8  ( 44článků)

Sekundární převod:

řetězem 12,7 x 5,2   ( 111+1článek)

Celkové převody: I.( sek.kolečko 13 zubů)

 

1.převod

1:30,22

2.převod

1:17,64

3.převod

1:7,74

Karburátor:

Jikov 2914 Hz

Rozměry pneumatik:přední,zadní

2,5 x 16 /  2,75 x 16

Rozměr ráfku:

1,5 A X 2


Jawa 50/05

Motor: 2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem
vrtání x zdvih,obsah:,výkon,kompresní poměr: 38x44 mm  / 49,8 ccm   /   2,21 kW/5500 1/min   / 6,6:1
Převodové ústrojí: třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, dvoulamelová spojka v olejové lázni
Podvozek:

otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu

Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm

Zadní kolo - uloženo v kyvné vidlici odpružené dvěma samostatnými pružinami s kapalinovými tlumiči, zdvih 85 mm

Rozměry a hmotnosti:

rozvor - 1165 mm

délka - 1780 mm

šířka - 560 - 650  mm (podle provedení )

výška - 935 mm

světlá výška - 132 mm

pohotovostní hmotnost - 70 kg

užitečná hmotnost - 160 kg

Výkony:

max. rychlost - 60 km/h

max. stoupavost 26%

spotřeba paliva 2,3 l/100km

Rok výroby: 1960

Jawa 50/20

Motor: 2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem
vrtání x zdvih,obsah:,výkon,kompresní poměr: 38x44mm  /  49,8 ccm   /   2,6 kW/6500 1/min   /   9,2:1
Převodové ústrojí:

 třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, dvoulamelová spojka v olejové lázni

Podvozek:

otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu

Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm

Zadní kolo - uloženo v kyvné vidlici odpružené dvěma samostatnými pružinami s kapalinovými tlumiči, zdvih 85 mm

Rozměry a hmotnosti:

rozvor - 1165 mm

délka - 1780 mm

šířka - 600  mm (podle provedení )

výška - 930 mm

světlá výška - 132 mm

pohotovostní hmotnost - 70 kg

užitečná hmotnost - 160 kg

Výkony:

max. rychlost - 65 km/h

max. stoupavost 25%

spotřeba paliva 2,3 l/100km

Rok výroby: 1962
Primární převod: řetězem   ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků)
Sekundární převod: řetězem   ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků)
Celkové převody: I.( sek.kolečko 13 zubů) II.(sek.kolečko 12 zubů)
1.převod - 1:27,72 1:30,03
2.převod - 1:15,18 1:16,44
3.převod - 1:10,27 1:11,13
Karburátor: Jikov 2917 PSb (hl.tryska č.68,volnoběžná č.38)
Rozměry pneumatik:přední,zadní 2,5 x 16 /  2,75 x 16
Rozměr ráfku: 1,5 A X 2
Zapalovací cívka: 8V

Jawa 50/21

 
Motor: 2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem
vrtání x zdvih,obsah:,výkon,kompresní poměr: 38x44mm  /  49,8 ccm   /   2,6 kW/6500 1/min   /   9,2:1
Převodové ústrojí:

 třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, dvoulamelová spojka v olejové lázni

Podvozek:

otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu

Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm

Zadní kolo - uloženo v kyvné vidlici odpružené dvěma samostatnými pružinami s kapalinovými tlumiči, zdvih 85 mm

Rozměry a hmotnosti:

rozvor - 1165 mm

délka - 1780 mm

šířka - 600  mm (podle provedení )

výška - 930 mm

světlá výška - 132 mm

pohotovostní hmotnost - 70 kg

užitečná hmotnost - 160 kg

Výkony:

max. rychlost - 65 km/h

max. stoupavost 25%

spotřeba paliva 2,3 l/100km

Rok výroby: 1962
Primární převod: řetězem   ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků)
Sekundární převod: řetězem   ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků)
Celkové převody: I.( sek.kolečko 13 zubů) II.(sek.kolečko 12 zubů)
1.převod - 1:27,72 1:30,03
2.převod - 1:15,18 1:16,44
3.převod - 1:10,27 1:11,13
Karburátor: Jikov 2917 PSb (hl.tryska č.68,volnoběžná č.38)
Rozměry pneumatik:přední,zadní 2,5 x 16 /  2,75 x 16
Rozměr ráfku: 1,5 A X 2
Zapalovací cívka: 8V

Jawa 50/23/23A

 
 
Motor: 2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem
vrtání x zdvih,obsah:,výkon,kompresní poměr: 38x44mm  /  49,8 ccm   /   2,6 kW/6500 1/min   /   9,2:1
Převodové ústrojí:

 třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, dvoulamelová spojka v olejové lázni

Podvozek:

otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu

Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm

Zadní kolo - uloženo v kyvné vidlici odpružené dvěma samostatnými pružinami s kapalinovými tlumiči, zdvih 85 mm

Rozměry a hmotnosti:

rozvor - 1165 mm

délka - 1780 mm

šířka - 600  mm (podle provedení )

výška - 930 mm

světlá výška - 132 mm

pohotovostní hmotnost - 70 kg

užitečná hmotnost - 160 kg

Výkony:

max. rychlost - 65 km/h

max. stoupavost 25%

spotřeba paliva 2,3 l/100km

Rok výroby: 1962
Primární převod: řetězem   ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků)
Sekundární převod: řetězem   ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků)
Celkové převody: I.( sek.kolečko 13 zubů) II.(sek.kolečko 12 zubů)
1.převod - 1:27,72 1:30,03
2.převod - 1:15,18 1:16,44
3.převod - 1:10,27 1:11,13
Karburátor: Jikov 2917 PSb (hl.tryska č.68,volnoběžná č.38)
Rozměry pneumatik:přední,zadní 2,5 x 16 /  2,75 x 16
Rozměr ráfku: 1,5 A X 2
Zapalovací cívka: 8V

 

Poznámka: Typ 23 a 23A se liší v :

Zadní světlo bylo u typu 23 zakulacené, s chromovaným obalem. Toto koncové světlo se dávalo i na vývozní devadesátky a bylo nejspíš německé. U typu 23 bylo magneto o světelném výkonu 30 W. Dosáhnuto toho bylo tak, že místo samostatně zapojených cívek 5 W a 15 W se daly dvě cívky 15 W, které se zapojily do série. Kvůli tomuto zapojení bylo nutné vést ke koncovému světlu dva dráty místo jednoho. U typu 23 A mělo magneto světelný výkon 20 W (cívky 5 W + 15 W). To značení je chápáno právě naopak a hodně lidí si mylně myslí, že provedení 23 A má větší světelný výkon.


Další Příště......